Roofing contractor
Roofs Restored
Listed under Hammond, LA
- Google average
- 4.9
- Ratings counted
- 253
- One and two star
- 7 of 253(2.8%)
- Louisiana median
- 1.4%
The first three are Google’s own figures for Roofs Restored, read on 24 September 2026; the share is of every rating Google has counted, not of the review texts on this page. The median is ours — the middle figure among the Louisiana roofers we list with enough ratings to compare.
Rating breakdown
| 5 | 242 | 96% | |
|---|---|---|---|
| 4 | 3 | 1% | |
| 3 | 1 | 0% | |
| 2 | 0 | 0% | |
| 1 | 7 | 3% |
About typical — the typical roofer in Louisiana sits at 1.4%. A higher share is a reason to read the critical reviews below, not a verdict.
The critical reviews
The one and two-star reviews, first. These are what a star average hides, and they are the reason this page exists.
All 7 of the one and two-star reviews we hold for Roofs Restored, most recent first.
- 1 out of 5sage petersen5 months ago
DO NOT LET THESE GUYS WORK ON YOUR HOME!!!!! They replaced my roof with a new metal roof. Which looked destroyed by the time they installed it. They tried touch up spraying with a Harbor freight paint sprayer making it 10 times worse. Come to find out the sewage event that was vented prior to the new roof being installed was broken off right under the roof. A year later, once we found it and the mold in our attic from them, not doing their job properly they tell us to take it to court and they won’t do anything to fix the issue. Stevin is the worst in the business! If they do not want to fix it, I’ll give them some free advertisement!
- 1 out of 5Beau Caldwell3 years ago
This company showed up in our neighborhood at 545am on a Tuesday blasting heavy metal from their car- 1 worker, all 4 doors open- woke up me, my wife, and children. Awful awareness of their surroundings.
Reply from the business
Mr. Caldwell, the neighbor of concern, is indeed an employee at our company. He lives in your neighborhood and was cleaning out his vehicle before starting his day. I spoke with the employee who said you approached him while he was playing the music, and he profusely apologized for the disturbance. We were not working at a job site. He was simply cleaning out his company vehicle before his work day. This was, as you mentioned, an oversite of his surroundings. While I am not undermining your irritation, technically, this is a neighborly dispute and not a reflection of our company or its services. Regardless, the employee was given personal instruction to be more aware of his surroundings and to be more thoughtful of others around him. He was sincerely apologetic for his action and assured me something like this would not happen again.
- 1 out of 5Barrett Creech3 years ago
Had a signed contract with the guys to do a Fortified certified roof in june of 2022, deposit paid and everything, but they were unable to find a crew that actually knew how to do it. Apparently they don't have any of their own crews. Took …
Google cut this review short. The full text is on their Google profile.
Reply from the business
Dear Mr. Creech, I am deeply sorry for the unfortunate experience you have had with Roofs Restored. It appears that we did not live up to your or our expectations on this occasion, and I would like to express my sincere apologies for the inconvenience this has caused you. The issue that transpired was an internal error whereby a former manager who was not authorized to sign a contract for a Fortified Roof did so. I deeply regret that this led to a delay and confusion, and I understand how frustrating this must have been for you. Since your experience, we have taken strong measures to rectify the situation and prevent such errors from recurring. The individual in question is no longer with the company, and we have since improved our internal processes and staff training to ensure that we are now fully Fortified Certified and prepared to install both Hurricane Fortified and High Wind Fortified roofs. I am relieved to learn that you were able to find another contractor and that your roofing needs have been met. It is our sincere hope that the action we've taken demonstrates our commitment to ensuring a situation like this will not happen again. We truly regret the negative impact this experience had on your view of our company. Rest assured, we have learned from this incident and will strive to improve our services continually. We are grateful for your feedback and the opportunity to address your concerns. Sincerely, Matt Pearson Owner Roofs Restored
- 1 out of 5Ray GilEdited 4 years ago
They replaced my entire roof in January of 2019 and provided a 2 year warranty on install and 30 year on product. Since, they have been out twice for warranty repairs as it leaked into my master bathroom and then for crushed angles around …
Google cut this review short. The full text is on their Google profile.
Reply from the business
Mr Ray, we are sorry that your personal experience with Roofs Restored was not to your expectations. We spoke to the specialist and he informed us that he never conveyed that we would not do that work. Unfortunately, this seems to be a case of confusion between warranty and insurance. The damage that your home incurred was from a named storm that unfortunately voided any manufacturer or workmanship warranty. This falls outside of the manufacturer warranty, because there were no defects in the material. Furthermore, the damage your roof sustained is outside the scope for the 2 year workmanship warranty that we offer, because the roof installation was installed correctly. Warranties protect you from bad workmanship and bad materials. After the job was completed and inspected you were presented with a completion form to confirm that you were satisfied with the work done on your home, which you signed. Since this was outside of warranty, we had to present you with a repair bid. We understand that you considered our bid too high, however you were informed of the limitations we’ve had clearly stated explaining why our costs were higher than you would have liked. Furthermore, you always have the freedom to choose a different repair service provider. Your review seems to portray your disapproval of our costs rather than a depiction of our services.
- 1 out of 5Johnette Cotten5 years ago
Came out to give me an estimate, looked at roof and gutters, we talked about it and he said he’d get back to me but never did. Emailed a reminder but no response. Guess they don’t want my money. Next.
Reply from the business
Our sincerest apologies. I checked with the specialist that came out to your house and he informed us that his last conversation with you seemed conclusive. With that, he placed your file in the back of his system and said he did not see your email which is why he did not respond. While this has been the busiest season for our company with hundreds of clients requesting assistance in a given week due to hurricane Ida, this is 100% an oversight on our part and we apologize again.
- 1 out of 5Sheila Broussard7 years ago
Read the contract carefully. Full of ridiculous items. You can read detailed complaint by me at the BBB website.
- 1 out of 5jamaine texas_usa7 years ago
At 3:05 pm, I requested for a free estimate for roof replacement. Around 4:11 pm , i received an estimate. I asked the office staff if someone went to the house. She said NO. " The satellite images we use pulls measurements …
Google cut this review short. The full text is on their Google profile.
What reviewers keep mentioning
Topics Google extracted from this business’s reviews, with how many mention each. These are words that appeared in reviews, which is not the same as a service the business sells.
- roof replacement22
- insurance assistance18
- inspection11
- estimate7
- punctual staff6
- product selection6
- honest staff4
- new decking2
- quick scheduling2
- fair quote2
- roof cleaning2
Other reviews we hold
14 more of the 29 reviews we hold text for, most recent first. We do not hold every review Google has.
- 5 out of 5Keith Peeka year ago
Great Customer Service & Excellent Quality Work. Extremely Satisfied. Community Christian Church in Slidell.
Reply from the business
Thank you for the kind words, Keith! We are delighted to hear that you are extremely satisfied with our great customer service and excellent quality work. It was a pleasure working with Community Christian Church in Slidell. Please don't hesitate to reach out if you need anything else.
- 5 out of 5SteveEdited 2 years ago
Roofs Restored did a fantastic job replacing our roof. Completely removed the old roof and placed the new roof all in one day. Kevin and Luke were very professional as well as down to earth people. Always asking if I was satisfied during …
Google cut this review short. The full text is on their Google profile.
- 5 out of 5Brandon2 years ago
Very happy with their professionalism, price, and quality work. I will recommend this company to everyone!
Reply from the business
Thank you fine sir. It is a privilege to work with amazing clients like you. We are thankful for your 5 star review.
- 5 out of 5Paul Bolton Jr2 years ago
From start to finish. The process was extremely easy. David helped me with the insurance company and got our roof replaced. Highly recommend them.
Reply from the business
Paul thank you for the opportunity to help your family. Its our greatest pleasure to assist clients with their needs. Thank you for taking the time to leave this 5 star review.
- 5 out of 5Shellie Gorecki2 years ago
My husband and I had a great experience with this company. Very professional, knowledgeable, and did the job to our complete satisfaction in a timely manner. Would highly recommend. Honest company, with good values and client dedication to quality service. Rare to find these days!
Reply from the business
wow! We're so greatful for your kind words. It was our pleasure. And thank you again for the 5 stars.
- 5 out of 5Ronnie Madron2 years ago
The service and customer service was great
Reply from the business
Thank you so much for the 5-star review!
- 5 out of 5Tana Freeman2 years ago
They were here bright and early ready to go. Very professional. Completed in 1 day. Debra Ridgedell helped us through the whole process of dealing with the mortgage company, inspection and insurance. She’s a pro!
Reply from the business
It was our pleasure to help you through the process. We are so very glad you loved our services from start to finish, and THANK YOU for taking the time to leave us this wonderful 5-star review.
- 5 out of 5Karen Vinyard2 years ago
I was very pleased with all the work that was done for me by Roofs Restored. My contact with Roofs Restores was Colin Odinet. He was very professional and helped me with every step with my insurance company. Thanks Roofs Restored and Colin.
Reply from the business
Thank you so much for taking the tim to leave us a 5-star review. It was our pleasure to assist you. We understand how crazy it can be working with insurance right now in Louisiana. Have a blessed day.
- 5 out of 5Margaret Russell2 years ago
Great experience working with Debra Ridgedell.
Reply from the business
Thank you for the opportunity to work with you on your home. It’s a privilege to help our clients.
- 5 out of 5Deanna DeArmond2 years ago
Debra helped us pick out the perfect color for our roof after a hail storm. Amazing people to work with!
Reply from the business
Our team truly enjoyed work with your family. Thank you for allowing us to partner with you on this project.
- 5 out of 5Cindy Hughes2 years ago
Roofs Restored replaced our roof recently due to hail damage. Debra was our Sales Representative. She walked us through the process and stayed in touch every step of the way. This company is very professional and organized. The materials used are very high quality. Our new roof is beautiful!
Reply from the business
Working with insurance takes time and patience. Thank you for letting us walk with you through this process. Debra truly cares for her customers she always goes above and beyond. Thank you for leaving such a kind review of our company.
- 5 out of 5Robin Lewis2 years ago
Faithful Gutters and Roofing did an excellent job on removing an awning and making everything flush with the house. The price was reasonable. I would highly recommend this company. No
Reply from the business
Thank you for sharing your positive experience with us! We're glad to hear that you were satisfied with the work done on your awning. We appreciate your recommendation and look forward to helping you with any future roofing needs.
- 5 out of 5Kathy Rodosta3 years ago
I’m beyond pleased with the professionalism shown by Roofs Restored. Debra went above and beyond to help things run smoothly. The work crew was wonderful. Everything was cleaned up after my roof was …
Google cut this review short. The full text is on their Google profile.
Reply from the business
Wow! Thank you so much for the fantistic and detailed reivew of our service. As we are contstantly striving for delivering uniquely excellent customer service and a quality product, it does our hearts well to hear such a great report. Thank you again, and have a wonderful day.
- 5 out of 5Kathie Taylor3 years ago
Debra Ridgedell was my sales person. She worked us through a smooth process with our insurance company She was able to get our insurance to pay for a full roof when they said it wasn’t damaged. She has been great and very helpful and knowledgeable. She was awesome and it was a pleasure working with her.
Reply from the business
Thank you so much for taking the time to leave us such a fantastic review! We're overjoyed to hear about your positive experience with Debra. She is indeed a valued member of our team who continuously goes above and beyond for our … More
What Roofs Restored says about itself
Taken from the business’s own website. We have not checked any of it. These are quotes, not credentials — a roofer writing “licensed and insured” on their homepage is not evidence that they are.
Licensed
“…Cost Guide Call 985-222-2647 Licensed, insured, and local to South…”
Warranty offered
“…Your satisfaction is guaranteed. If a mistake is our fault, we make…”
Free estimates
“…10% Off Roof Replacements Request Free Estimate Call 985-222-2647 Straight answers…”
Family owned
“…reroofing projects Benefits Local, family-owned business Fully licensed and insured…”
Their site also states: insured, states years in business.
Other roofers in Hammond
Ranked by how many ratings Google has counted.
| Roofing contractor | Google average | Ratings counted | One and two star | Contact |
|---|---|---|---|---|
| Faithful Gutters & Roofing, LLCpatio cover installation, roof replacement, polite staff4.9209 ratings2.9% one and two star(985) 542-1646 | 4.9 | 209 | 2.9%6 of 209 | (985) 542-1646 |
| Better Built Contractors LLCinsurance claim assistance, easy process, quick completion4.9140 ratings2.9% one and two star(225) 369-1119 | 4.9 | 140 | 2.9%4 of 140 | (225) 369-1119 |
| C.A.S Roofing & Advisinginsurance claims, easy process, hail storm damage5.0107 ratings0% one and two star(225) 489-1410 | 5.0 | 107 | 0%0 of 107 | (225) 489-1410 |
| Specialty Gutter Solutions, LLCpatio cover, cleanliness, respectful crew4.898 ratings5.1% one and two star(985) 415-4166 | 4.8 | 98 | 5.1%5 of 98 | (985) 415-4166 |
| A&A Roofing & Constructioneasy process, insurance process, polite staff4.892 ratings3.3% one and two star(225) 314-3838 | 4.8 | 92 | 3.3%3 of 92 | (225) 314-3838 |
| Rocket Roofing LLCinsurance claim assistance, answering questions, insurance company5.087 ratings0% one and two star(985) 500-5669 | 5.0 | 87 | 0%0 of 87 | (985) 500-5669 |
Where this page comes from
Every figure above is Google’s, captured on 24 September 2026. The star average and the 253 ratings behind it are counted by Google across all of its reviews. The review text on this page is a sample — we hold 29, of which 29 have any text — and it is not everything Google shows.
Roof Warden does not verify licenses, bonds, insurance or workers’ compensation cover, and nothing on this page should be read as though we had. Confirm those directly with the contractor and with your state or provincial licensing body before you hire anyone.